Miasto i Gmina Pleszew, na wniosek Centrum Projektów Cyfrowa Polska,
prosi o uzupełnienie złożonych oświadczeń w programie „Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, finansowanym ze środków programu Polska Cyfrowa w terminie do 15 grudnia 2021 r.
Uzupełnienie złożonych oświadczeń obejmuje:
1. Potwierdzenie stopnia pokrewieństwa poprzez złożenie następujących dokumentów (akt urodzenia, akt małżeństwa, akt zgonu) i informacji identyfikujących członków rodziny (np. numer PESEL).
2. Potwierdzenie, że członek rodziny wskazany w oświadczeniu był pracownikiem PGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy).
Dokumenty, o których mowa powyżej proszę składać w Urzędzie Miasta i Gminy w Pleszewie w Biurze Obsługi interesantów (parter) lub w biurze 110 (I piętro).
W przypadku nieuzupełnienia dokumentów, złożone oświadczenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 062 7428 340 lub 062 7428-341.
UWAGA: Uzupełnienie dotyczy rodziców/opiekunów prawnych, osób składających oświadczenie we własnym imieniu, którzy nie dołączyli w/w dokumentów w złożonych wcześniej oświadczeniach.