Grafika przedstawiająca kobietę pod dużym kątem pracującą przy biurku.

Urząd poszukuje Inspektora w USCiOB

image_print

Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie poszukuje pracownika na stanowisko Inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich. Dokumenty można składać do 3 lipca 2023 roku.

Urząd zatrudni pracownika w Urzędzie Stanu Cywilnego. Wymagania, jakie musi spełnić kandydat to m.in. posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane w specjalności bezpieczeństwo wewnętrzne, administracja), posiadanie min. 3-letniego stażu pracy najlepiej na stanowisku urzędniczym, a także posiadanie umiejętności obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych.

Do głównych obowiązków kandydata będzie należeć: realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i realizacja zadań wynikających z ustawy o aktach stanu cywilnego, nadawanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie, sporządzanie i przesyłanie sprawozdawczości statystycznej dot. małżeństw do GUS oraz koordynowanie i uzgadnianie spraw przypisanych USCiOB z pozostałymi wydziałami Urzędu Miasta i Gminy, Urzędem Wojewódzkim oraz z innymi jednostkami i instytucjami.

Wszelkie informacje i wymagane dokumenty dostępne są na stronie bip.pleszew.pl w zakładce „Oferty pracy”. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Burmistrza w Ratuszu (I piętro) lub pocztą na adres Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie” do 3 lipca 2023r.