widok-opuszczonego-i-rozkladajacego-sie-domu-w-przyrodzie.

Nabór wniosków na usuwanie azbestu

image_print

1 lipca 2024 r. rozpocznie się nabór wniosków na usuwanie azbestu. Wnioski Beneficjentów z terenu Miasta i Gminy Pleszew należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska, ul. Plac Kościelny 1, 63-300 Pleszew, pok. nr 2. Nabór trwa do 8 listopada 2024 r. lub do wyczerpania puli środków. Koordynatorem Programu jest Powiat Pleszewski.

UWAGA: Program usuwania azbestu nie obejmuje rolników, którzy są beneficjentami Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, realizowanego przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR).

Załączniki:

Wniosek – POBIERZ[pdf]
Regulamin – POBIERZ [pdf]
Formularz de minimis dla rolników – POBIERZ [pdf]
Formularz de minimis dla przedsiębiorców– POBIERZ [pdf]
Klauzula informacyjna – POBIERZ [pdf]