Zdjęcie przedstawia pleszewski rynek z widokiem na ratusz miejski

Urząd zatrudni osobę od zamówień publicznych

image_print

Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie przyjmie osobę do pracy przy zamówieniach publicznych. Nabór kończy się 21 sierpnia 2024 r. Dokumenty należy składać w sekretariacie burmistrza lub przesyłać pocztą na adres urzędu.

Oferta pracy dotyczy osób, które chciałyby zająć się prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pleszewie. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.:
− przygotowywanie projektów zarządzeń lub pism w sprawie powołania komisji
przetargowych,
− uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
− pomoc w wyborze trybu udzielenia zamówienia publicznego,
− prowadzenie dokumentacji postępowania (w tym sporządzenie protokołu),
− przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia na
podstawie informacji i materiałów uzyskanych z komórek organizacyjnych
UMiG,
− przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń wymaganych przepisami prawa,
− zamieszczanie informacji i dokumentów związanych z postępowaniem o
udzielenie zamówienia w Biuletynie Informacji Publicznej UMiG,
− przygotowywanie projektów wyjaśnień treści SIWZ w zakresie spraw
proceduralnych;
− sprawdzanie pod względem formalno – prawnym ofert złożonych w postępowaniu,
− przygotowywanie umów w sprawach zamówień publicznych,
a także przygotowywanie zbiorczych informacji i sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych, udzielanie porad komórkom organizacyjnym UMiG w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, prowadzenia rejestru zamówień publicznych UMiG, przygotowywanie planu zamówień publicznych UMiG na podstawie planów przedstawianych przez komórki organizacyjne oraz zmian tego planu.

Niezbędne wymagania to co najmniej średnie lub wyższe wykształcenie, posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy, najlepiej w administracji publicznej, obywatelstwo polskie lub posiadanie obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych Word, Excel.

Szczegóły oferty dostępne są TUTAJ. Nabór trwa do 21 sierpnia 2024 r. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie burmistrza w ratuszu lub przesłać pocztą na adres urzędu.