Wystartowała rekrutacja do publicznych przedszkoli MiG Pleszew. Nabór prowadzony jest internetowo. Papierowe wnioski wygenerowane z systemu należy wraz z załącznikami składać w wybranej placówce.
5 marca 2024 r. ruszyła rekrutacja do publicznych przedszkoli MiG Pleszew. Zgodnie z harmonogramem potrwa do 19 marca 2024 r. Po tym czasie komisja rekrutacyjna zweryfikuje zgłoszenia i poda do publicznej wiadomości listy kandydatów. Ten etap rozpocznie się po 5 kwietnia 2024 r.
Nabór do przedszkoli jest adresowany do mieszkańców Miasta i Gminy Pleszew i prowadzony jest internetowo. Strona rekrutacyjna dostępna jest TUTAJ. Po prawidłowym wypełnieniu danych w systemie wygenerowany wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w przedszkolu pierwszego wyboru.
Zapisy na rok szkolny 2024/2025 odbywają się w formie naboru elektronicznego. Należy pamiętać, że wniosek wygenerowany przez system trzeba podpisać i złożyć w wybranej przez siebie placówce – tłumaczy Anna Bogacz, rzecznik prasowy UMiG Pleszew. Po ogłoszeniu listy kandydatów przez komisję rekrutacyjną rodzice będą musieli potwierdzić wolę przyjęcia kandydata. Na tej podstawie w maju może rozpocząć się postępowanie uzupełniające.