W styczniu w Mieście i Gminie Pleszew oraz w gminach ościennych powstała nowa komunikacja publiczna. Nowy przewoźnik, wysokiej jakości tabor, szeroki wachlarz godzin kursowania to spore udogodnienie dla mieszkańców, ale również nowości, które mogą przysporzyć problemów.
Nowa komunikacja publiczna, która ruszyła w styczniu to ponad 120 kursów dziennie. W związku z tym w Pleszewie wprowadzono wiele nowości i udogodnień. Na przystankach pojawiły się nowe, czytelne rozkłady jazdy, godziny kursów oraz śledzenie pojazdów na żywo jest dostępne w aplikacji Time4BUS, a w przyszłości planowane są elektroniczne tablice w centrach przesiadkowych – mówi Jagoda Zydorek z Biura Prasowego UMiG Pleszew.
Pomimo wielu ułatwień, mnogość kursów może przysparzać pewne trudności mieszkańcom. Z tego względu uruchomione zostały numery kontaktowe, pod którymi można uzyskać najświeższe informacje. Jeśli ktoś nie radzi sobie z czytaniem rozkładów, zauważył jakieś nieścisłości lub ma inny problem z autobusami zapraszamy do kontaktu – dodaje Jagoda Zydorek.
Kontakt z przewoźnikiem:
Euromatpol Pleszew
e-mail: pleszew@euromatpol.com
tel. 456 456 402 (kontakt w godz. 9:00 – 17:00)
PK Pleszew
e-mail: sgrzelak@pkpleszew.pl
tel. 530 036 026 (kontakt w godz. 07:00 – 15:00)