Regulamin stron na Facebooku

Regulamin strony na Facebooku „Arkadiusz Ptak” oraz „Izabela Świątek”

  1. Strona jest narzędziem o charakterze promocyjno-informacyjnym.
  2. Strona nie jest oficjalnym kanałem do składania pism, wniosków, skarg, czy inicjowania jakichkolwiek innych działań formalnych związanych z zadaniami burmistrza oraz UMiG w Pleszewie. Wszelkie treści o wskazanym powyżej charakterze oraz ewentualne zgłoszenia należy kierować bezpośrednio do UMiG Pleszew lub za pośrednictwem oficjalnych środków komunikacji przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Do dodawania postów, komentarzy oraz do zakładania nowych wątków na Profilach mają prawo Moderator oraz Użytkownicy na zasadzie dobrowolności.
  4. Treści zamieszczane na Profilach nie są informacjami mającymi wpływ na sytuację prawną bądź faktyczną.
  5. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczanie przez siebie treści na stronie Facebook i Instagram, w tym za dostarczanie treści naruszających prawa osób trzecich, ich dobra osobiste oraz prawa własności intelektualnej. Publikowane treści stają się wiadomościami publicznymi z wszelkimi tego prawnymi konsekwencjami ich publikacji.
  6. Dbając o kulturę dyskusji oraz formę komunikacji na stronie, Administratorzy i Redaktorzy mogą usunąć wpisy i komentarze internautów naruszające zasady etyczne w tym:
    – treści powszechnie odbierane jako obraźliwe czy też naruszające normy dobrego wychowania,
    – wulgarne (w tym także te z „wykropkowanymi” częściowo wulgaryzmami),
    – nawołujące do nienawiści,
    – rasistowskie, antysemickie, homofobiczne itp.,
    – mające charakter reklamy, promocji lub kampanii,
    – zawierające chronione prawem dane osobowe,
    – naruszające godność osobistą oraz prawa osób trzecich,
    – stanowiące próbę oszustwa,
    – nie mają charakteru merytorycznego bądź zamieszczane wielokrotnie,
    – dane nieprawdziwe lub przeinaczone, celowo wprowadzające w błąd, szokujące i budzące kontrowersje,
    – informacje sfabrykowane i sprzeczne oraz przedstawiające fakty selektywnie bądź w nieodpowiednim kontekście, skutkiem czego odbiorca może być wprowadzony w błąd lub niezwiązanych z głównym celem strony Facebook i Instagram,
    – publikowane przez tzw. fake konta.
  7. Administratorzy i Redaktorzy mogą usunąć wpisy lub komentarze internautów, które nie odnoszą się do komentowanej publikacji (spam).
  8. Administratorzy mogą zablokować osoby, które dopuszczają się publikowania wpisów i komentarzy wymienionych w punktach 6. i 7.
  9. Administrator strony Facebook i Instagram może zablokować Użytkownika w przypadku, gdy:
    – narusza on postanowienia niniejszego Regulaminu;
    – nazwa Użytkownika jest niezgodna z prawem lub dobrymi obyczajami;
    – istnieje duże prawdopodobieństwo, że konto, z którego dokonywany jest wpis, jest fikcyjne lub fałszywe, gdy jego użytkownik podszywa się pod inną osobę, organizację lub kogoś.
  10. Zablokowanie użytkownika może mieć charakter tymczasowy lub trwały, w zależności od rodzaju i powagi naruszenia.
  11. W przypadku wątpliwości lub błędów związanych z nałożoną blokadą, użytkownik ma prawo zwrócić się do Administratora strony Facebook i Instagram z prośbą o ponowne rozpatrzenie decyzji.
  12. Strona nie stanowi oficjalnej drogi komunikacji z Burmistrzem MiG Pleszew oraz z Urzędem Miasta i Gminy w Pleszewie.
  13. Z uwagi na dużą liczbę nadsyłanych wiadomości, Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zastrzega, że część z nich może pozostać bez odpowiedzi.

Regulamin stron Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie

  1. Strona jest narzędziem o charakterze promocyjno-informacyjnym.
  2. Strony i kanały w mediach społecznościowych należące do Urzędu Miasta Kalisza są miejscami dającym internautom możliwość komentowania, dyskusji i wymiany opinii pod wszystkimi pojawiającymi się wpisami.
  3. Strona nie jest oficjalnym kanałem do składania pism, wniosków, skarg, czy inicjowania jakichkolwiek innych działań formalnych związanych z zadaniami UMiG w Pleszewie. Wszelkie treści o wskazanym powyżej charakterze oraz ewentualne zgłoszenia należy kierować bezpośrednio do UMiG Pleszew lub za pośrednictwem oficjalnych środków komunikacji przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Do dodawania postów, komentarzy oraz do zakładania nowych wątków na Profilach mają prawo Moderator oraz Użytkownicy na zasadzie dobrowolności.
  5. Treści zamieszczane na Profilach nie są informacjami mającymi wpływ na sytuację prawną bądź faktyczną.
  6. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczanie przez siebie treści na stronie Facebook i Instagram, w tym za dostarczanie treści naruszających prawa osób trzecich, ich dobra osobiste oraz prawa własności intelektualnej. Publikowane treści stają się wiadomościami publicznymi z wszelkimi tego prawnymi konsekwencjami ich publikacji.
  7. Dbając o kulturę dyskusji oraz formę komunikacji na stronie, Administratorzy i Redaktorzy mogą usunąć wpisy i komentarze internautów naruszające zasady etyczne w tym:
    – treści powszechnie odbierane jako obraźliwe czy też naruszające normy dobrego wychowania,
    – wulgarne (w tym także te z „wykropkowanymi” częściowo wulgaryzmami),
    – nawołujące do nienawiści,
    – rasistowskie, antysemickie, homofobiczne itp.,
    – mające charakter reklamy, promocji lub kampanii,
    – zawierające dane osobowe,
    – naruszające godność osobistą oraz prawa osób trzecich,
    – stanowiące próbę oszustwa,
    – nie mają charakteru merytorycznego bądź zamieszczane wielokrotnie,
    – dane nieprawdziwe lub przeinaczone, celowo wprowadzające w błąd, szokujące i budzące kontrowersje,
    – informacje sfabrykowane i sprzeczne, oraz przedstawiające fakty selektywnie bądź w nieodpowiednim kontekście, skutkiem czego odbiorca może być wprowadzony w błąd lub niezwiązanych z głównym celem strony Facebook i Instagram.
    – publikowane przez tzw. fake konta.
  8. Administratorzy i Redaktorzy mogą usunąć wpisy lub komentarze internautów, które nie odnoszą się do komentowanej publikacji (spam).
  9. Administratorzy mogą zablokować osoby, które dopuszczają się publikowania wpisów i komentarzy wymienionych w punktach 7. i 8.
  10. Administrator strony Facebook i Instagram może zablokować Użytkownika w przypadku, gdy:
    – narusza on postanowienia niniejszego Regulaminu;
    – nazwa Użytkownika jest niezgodna z prawem lub dobrymi obyczajami;
    – istnieje duże prawdopodobieństwo, że konto, z którego dokonywany jest wpis, jest fikcyjne lub fałszywe, gdy jego użytkownik podszywa się pod inną osobę, organizację lub kogoś.
  11. Zablokowanie użytkownika może mieć charakter tymczasowy lub trwały, w zależności od rodzaju i powagi naruszenia.
  12. W przypadku wątpliwości lub błędów związanych z nałożoną blokadą, użytkownik ma prawo zwrócić się do Administratora strony Facebook i Instagram z prośbą o ponowne rozpatrzenie decyzji.
  13. Strona nie stanowi oficjalnej drogi komunikacji z Urzędem Miasta i Gminy w Pleszewie.



Flesz PPL – luty 2025




Najmłodsi karatecy z medalami w Legnicy

Najmłodsi zawodnicy Pleszewskiego Klubu Karate zanotowali świetny występ na turnieju w Legnicy. Siedmioro zawodników przywiozło cztery medale. W zawodach brało udział kilkuset zawodników z 33 klubów z kilku państw.

Pleszewski Klub Karate wziął udział w turnieju Arashi Cup Legnica. Rywalizowali w nim najmłodsi pleszewscy zawodnicy, którzy zanotowali udane występy. Z siedmioosobowej drużyny czwórka wróciła z medalami. Nasi zawodnicy w Legnicy wywalczyli 4 medale w tym 1 złoty, 2 srebrne i 1 brązowy – informuje Józef Sołtysiak, prezes Pleszewskiego Klubu Karate.

Złoty medal wywalczyła w konkurencji kumite U12 dziewcząt -30kg Pola Bierła. W finale pokonała swoja koleżankę klubową Zuzannę Kujawiak. Obie zawodniczki w drodze do finału wygrały po 2 walki. Srebrny medal wywalczyła Lena Szybiak w kumite U12 +45 kg, która w drodze do finału także pokonała 2 zawodniczki. Brązowy medal przypadł Maciejowi Nowakowskiemu w konkurencji U12 -30kg. W tej samej konkurencji 5 miejsce zajął Borys Małgowski.

W zawodach wzięli udział także Stanisław Szybiak w konkurencji kumite U10 -30kg oraz Jan Borowczyk w kumite U12 -40 kg oraz w kumite U14 -40kg. Na turnieju zjawiło się ponad 300 zawodników z 33 klubów z Polski, Czech i Niemiec.




Raport dotyczący chorób zakaźnych zwierząt na terenie województwa wielkopolskiego

RAPORT NR 09

DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z WYSTĄPIENIEM CHORÓB ZAKAŹNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO ZA OKRES OD 21.02.2025 DO 28.02.2025

Pobierz plik [pdf]




Gmina inwestuje w oszczędne oświetlenie

Ponad 800 sztuk opraw oświetleniowych zostanie wymienionych w najbliższym czasie w Mieście i Gminie Pleszew. To kolejny etap prac prowadzących do oszczędności. Samorząd otrzymał spore dofinansowanie. Umowa z wykonawcą została podpisana.

Wymiana starych opraw sodowych na ledowe w oświetleniu w Mieście i Gminie Pleszew to proces, który trwa już od jakiegoś czasu. Zmiany są kluczowe głównie ze względu na oszczędności energii elektrycznej, ale również ochronę środowiska. W ostatnim czasie samorząd Miasta i Gminy Pleszew pozyskał dofinansowanie z rządowego programu „Rozświetlamy Polskę”. Dzięki dużemu dofinansowaniu udało się zaplanować wymianę 830 opraw w całej gminie.

Ruszamy z wymianą opraw oświetleniowych w całej gminie. Podpisaliśmy już umowę z wykonawcą na pięć zadań. Inwestycja pozwoli nam zaoszczędzić ponad 50% kosztów energii elektrycznej – mówi Arkadiusz Ptak, burmistrz Pleszewa. Oszczędności powstają dzięki systemowi sterowania oświetleniem. Pozwala on kontrolować zużycie prądu i dostosowywać moc świecenia do panujących warunków, np. zmniejszać intensywność w nocy tam, gdzie ruch jest znikomy. Oprawy ledowe zmniejszają także emisję CO² odprowadzanego do atmosfery.

Samorząd podpisał umowę z firmą Light On, która wygrała przetargi na wszystkie pięć etapów wymiany opraw. Wartość całego zadania to kwota ponad 2 milionów złotych. Dofinansowanie z rządowego programu to kwota 1 261 000 zł. Inwestycja potrwa ok. 6 miesięcy.

Burmistrz z wykonawcą inwestycji podczas popisania umowy na wymianę oświetlenia




Wykaz dla działki nr 2986/19 położonej w Pleszewie przeznaczonej do dzierżawy

Wykaz

Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zamierza wydzierżawić na okres jednego roku staw położony w Pleszewie przy ul. Lipowej.

Staw położony jest na części działki nr 2986/19 o powierzchni 0.2721 ha ( pow. całkowita działki 0.3274 ha ) KW nr KZ1P/00016778/2, ark. m.34.

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleszew uchwalone uchwałą nr XXXI/307/2021 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 10 czerwca 2021r. dla wymienionej działki ustala funkcję: istniejące i projektowane tereny zabudowy śródmiejskiej z usługami (M1/U).

Stawka roczna czynszu wynosi 65,00 zł + obowiązująca stawka VAT i płatna jest z góry do 31 marca 2025r.

Oprócz czynszu dzierżawca ma obowiązek płacić podatek od nieruchomości.

Staw będzie oddany w dzierżawę dotychczasowemu dzierżawcy.

Wykaz zamieszczono na stronach Urzędu pod adresem bip.pleszew.pl oraz pleszew.pl (zakładka biznes).

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego (Ratusz – pokój nr 302) lub pod nr tel. 627428345.

Pleszew dnia 27.02.2025 r.




Startują coroczne zebrania wiejskie i osiedlowe

Sprawozdania z podejmowanych akcji i inicjatyw w ciągu roku, plany na przyszłość, informacja o funkcjonowaniu gminy i wnioski mieszkańców. Tak w skrócie przebiegają zebrania wiejskie i osiedlowe. W gminie Pleszew startują już 4 marca. Sprawdź dokładny harmonogram.

Zebrania wiejskie i osiedlowe to okazja do spotkania się z władzami miasta, radą sołecką czy przedstawicielami zarządu osiedla oraz innych grup i instytucji, by porozmawiać o aktualnej sytuacji danego terenu. Podczas spotkania omawiane są najważniejsze inicjatywy i wydarzenia minionego roku w mieście i gminie. Jest też czas na zgłaszanie lokalnych problemów i potrzeb.

Zapraszam mieszkańców na spotkania. Nie ma lepszej okazji do rozmowy, poznania działalności urzędu i planów na przyszłość oraz zgłaszania swoich potrzeb – zaprasza Arkadiusz Ptak, burmistrz Pleszewa. W Mieście i Gminie Pleszew zebrania rozpoczną się 4 marca i potrwają ponad dwa tygodnie.

Pełny harmonogram:

Lp. Data Dzień tygodnia Godzina Osiedle/Sołectwo Miejsce
1 4 marca Wtorek 17:00 Baranówek Sala w Baranówku
2 4 marca Wtorek 17:00 Zawady Pomieszczenie wiejskie
3 4 marca Wtorek 19:00 Rokutów Sala wiejska
4 6 marca Czwartek 17:00 Zawidowice Sala wiejska
5 6 marca Czwartek 19.00 Lenartowice Salka wiejska
6 6 marca Czwartek 17:00 Prokopów Sala wiejska
7 6 marca Czwartek 19.00 Marszew Sala wiejska
8 11 marca Wtorek 17:00 Sowina Wigwam
9 11 marca Wtorek 19.00 Ludwina Sala wiejska
10 11 marca Wtorek 17:00 Janków Szkoła Podstawowa
11 11 marca Wtorek 18.30 Kuczków Szkoła Podstawowa
12 12 marca Środa 17:00 Nowa Wieś Pomieszczenie wiejskie
13 12 marca Środa 19.00 Kowalew Sala wiejska
14 12 marca Środa 17:00 Borucin Sala wiejska
15 12 marca Środa 19:00 Sowina Błotna Sala wiejska
16 13 marca Czwartek 19:00 Zielona Łąka Wigwam
17 13 marca Czwartek 17.00 Dobra Nadzieja Sala wiejska
18 13 marca Czwartek 17.00 Osiedle Nr 4 Rodzinne Wigwam
19 13 marca Czwartek 19.00 Brzezie Sala wiejska
20 18 marca Wtorek 17.00 Piekarzew Sala wiejska
21 18 marca Wtorek 19.00 Taczanów Pierwszy, Taczanów Drugi, Lubomierz Szkoła Podstawowa
22 18 marca Wtorek 17.00 Zielone, Reja Technikum
23 18 marca Wtorek 19.00 Suchorzew Sala wiejska
24 19 marca Środa 19.00 Śródmieście, Jordanowskie Ratusz
25 19 marca Środa 17.00 Królewskie; Piastowskie ZSP nr 3
26 19 marca Środa 17:00 Bógwidze Sala wiejska – blok
27 19 marca Środa 19.00 Bronów Sala wiejska
29 20 marca Czwartek 19.00 Korzkwy Pomieszczenie wiejskie
30 20 marca Czwartek 17.00 Pacanowice Sala wiejska
31 3 kwietnia (nowy termin) Czwartek 17.00 Zachodnie i wokół wieży Kino
28 3 kwietnia (nowy termin) Czwartek 19.00 Osiedle Nr 2 Wojska Polskiego Kasyno
Grodzisko inny termin



Ryzyko przekroczenia poziomu informowania dla pyłu PM10

POZIOM 2

Powiadomienie o ryzyku wystąpienia przekroczenia poziomu informowania dla pyłu zawieszonego PM10 w powietrzu

 

INFORMACJE O RYZYKU PRZEKROCZENIA POZIOMU INFORMOWANIA
Zagrożenie Ryzyko wystąpienia przekroczenia poziomu informowania (100 µg/m3) dla pyłu zawieszonego PM10 w powietrzu.
Data wystąpienia 26.02.2025 r. godz. 9.00
Przewidywany czas trwania ryzyka Od godz. 9.00 dnia 26.02.2025 r. do godz. 24.00 dnia 26.02.2025 r.
Przyczyny Warunki meteorologiczne utrudniające rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w sytuacji wzmożonej emisji z sektora bytowo-komunalnego.
Prognozowana jakość powietrza
Prognoza na dzień 26.02.2025 r. dla stężeń średniodobowych pyłu PM10, przygotowana na podstawie danych pomiarowych GIOŚ.
Dzień 26.02.2025 r.
Obszar ryzyka wystąpienia przekroczenia poziomu informowania dla pyłu PM10

Prognozowane na dzień 26.02.2025 r. przekroczenie poziomu informowania dla pyłu PM10 obejmuje: powiaty: miasto Konin, miasto Poznań, powiat krotoszyński, powiat poznański, powiat pleszewski.

Ludność narażona na ryzyko wystąpienia przekroczenia poziomu informowania dla pyłu PM10

Ludność zamieszkująca obszar, na którym w dniu 26.02.2025 r. istnieje ryzyko przekroczenia poziomu informowania dla pyłu PM10: 1188948.

 

INFORMACJE O ZAGROŻENIU
Wrażliwe grupy ludności ·     osoby cierpiące z powodu przewlekłych chorób sercowo-naczyniowych (zwłaszcza niewydolność serca, choroba wieńcowa),

·     osoby cierpiące z powodu przewlekłych chorób układu oddechowego (np. astma, przewlekła obturacyjna choroba płuc),

·     osoby starsze, kobiety w ciąży oraz dzieci,

·     osoby z rozpoznaną chorobą nowotworową oraz ozdrowieńcy.

Możliwe negatywne skutki dla zdrowia Osoby cierpiące z powodu chorób serca mogą odczuwać pogorszenie samopoczucia np. uczucie bólu w klatce piersiowej, brak tchu, znużenie.

Osoby cierpiące z powodu przewlekłych chorób układu oddechowego mogą odczuwać przejściowe nasilenie dolegliwości, w tym kaszel, dyskomfort w klatce piersiowej, nasilenie się objawów ataków astmy.

Podobne objawy mogą wystąpić również u osób zdrowych. W okresach wysokich stężeń pyłu zawieszonego w powietrzu zwiększa się ryzyko infekcji dróg oddechowych.

Zalecane środki ostrożności Ogół ludności:

– rozważ ograniczenie intensywnego wysiłku fizycznego na zewnątrz jeśli odczuwasz pieczenie w oczach, kaszel lub ból gardła,

–  ogranicz wietrzenie pomieszczeń,

–  unikaj działań zwiększających zanieczyszczenie powietrza, np. palenia w kominku.

 

Wrażliwe grupy ludności:

–  ogranicz intensywny wysiłek fizyczny na zewnątrz,

–  nie zapominaj o normalnie przyjmowanych lekach,

– osoby z astmą mogą częściej odczuwać objawy (duszność, kaszel, świsty) i potrzebować swoich leków częściej niż normalnie,

–  ogranicz wietrzenie pomieszczeń,

–  unikaj działań zwiększających zanieczyszczenie powietrza, np. palenia w kominku.

W przypadku nasilenia objawów chorobowych zalecana jest konsultacja z lekarzem.

Zaleca się również:

–  zwiększenie nadzoru nad osobami przewlekle chorymi, w tym niepełnosprawnymi,

–  prowadzenie szerokiej edukacji adresowanej przede wszystkim do uczniów szkół podstawowych, średnich oraz ich prawnych opiekunów, dotyczącej problemu zanieczyszczonego powietrza oraz możliwych zachowań i czynności zmniejszających ryzyko narażenia na wysokie stężenia zanieczyszczeń w tym pyłu zawieszonego,

– bieżące śledzenie informacji o zanieczyszczeniu powietrza

(http://powietrze.gios.gov.pl/pjp/current).

   

 

DZIAŁANIA ZMIERZAJĄCE DO OGRANICZENIA PRZEKROCZEŃ
Zakres działań krótkoterminowych Działania określone przez Zarząd Województwa w planach działań krótkoterminowych będących integralną częścią Programów Ochrony Powietrza: https://www.umww.pl/programy-ochrony-powietrza

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Data wydania 26.02.2025 r. godz. 9.00
Podstawa prawna ·      Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2024 poz. 54),

·      rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie poziomów niektórych substancji w powietrzu (t.j. Dz.U.2021 r. poz. 845)

Źródła danych ·      Państwowy Monitoring Środowiska – dane z systemu monitoringu jakości powietrza Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska

·      Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy (IOŚ-PIB) w Warszawie – prognoza jakości powietrza

Opracowanie
Publikacja https://powietrze.gios.gov.pl/pjp/rwms/15



Ruszyła rekrutacja do publicznych szkół i przedszkoli

Rozpoczęła się rekrutacja do szkół i przedszkoli publicznych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew. Sprawdź, kto może wziąć w niej udział i jakie są terminy składania wniosków.

Szkoły podstawowe

Aby zapisać dziecko do I klasy szkoły podstawowej należy pobrać wniosek z danej placówki i wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów złożyć w sekretariacie szkoły. Etap ten potrwa od 17.02.2025r. – 14.03.2025 r. Następnie komisja rekrutacyjna zweryfikuje wnioski i poda do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. W dniach 2-15 kwietnia 2025r. rodzice muszą potwierdzić wolę przyjęcia dziecka do placówki.

Przedszkola

W przypadku publicznych przedszkoli z terenu Miasta i Gminy Pleszew pierwszej czynności rekrutacyjnej dokonać muszą rodzice dzieci już uczęszczających do placówek. W terminie od 10 do 27 lutego należy złożyć deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym. Właściwa rekrutacja do przedszkoli rozpoczyna się 25 lutego i trwa do 10 marca do godziny 12:00. Jest to rekrutacja internetowa, po której wygenerowane wnioski z systemu składa się wraz z niezbędnymi dokumentami w przedszkolu pierwszego wyboru.

Komisja zweryfikuje zgłoszenia i poda do publicznej wiadomości listy kandydatów po 21 marca 2025 r. Następnie w dniach od 24 marca – 7 kwietnia rodzice będą musieli potwierdzić wolę przyjęcia kandydata. Na tej podstawie w maju może rozpocząć się postępowanie uzupełniające. Platforma rekrutacyjna zostanie uruchomiona w dniu rozpoczęcia zapisów do przedszkoli. Należy pamiętać, że wniosek wygenerowany przez system trzeba złożyć w placówce pierwszego wyboru – informuje Anna Bogacz, rzecznik prasowy pleszewskiego ratusza.

Szczegółowy harmonogram:

Harmonogram rekrutacji do szkół publicznych MiG Pleszew

Harmonogram rekrutacji do przedszkoli publicznych MiG Pleszew




Wykaz dla pomieszczenia nr 47 położonego w Pleszewie przy ul. Kubackiego przeznaczonego do oddania w użyczenie

Wykaz

Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zamierza użyczyć na okres do dwóch lat pomieszczenie przy ul. Kubackiego w Pleszewie z przeznaczeniem na naprawę sprzętu pływającego.

Budynek nr 47

-pomieszczenie nr 3 o powierzchni 40,00 m2.

Pomieszczenie położone jest na części działki 2497/6 ark. m 39, KW KZ1P/00019712/3.

Zgodnie z uchwałą nr LXXVIII/686/2023 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 28 grudnia 2023r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Kubackiego w Pleszewie w/w działka przeznaczona jest pod teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, teren zabudowy usługowe – symbol 2MW-U, teren dróg publicznych – symbol KDD, teren komunikacji pieszej – symbol KP.

Pomieszczenie oddane będzie w użyczenie na rzecz Stowarzyszenia Klub Sportów Wodnych VEGA Pleszew

Wykaz zamieszczono na stronach Urzędu pod adresem bip.pleszew.pl i pleszew.pl(zakładka biznes).

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego (Ratusz – pokój nr 302) lub pod nr tel. 62 7428 345.

Pleszew, dnia 24 lutego 2025 r.




Wykaz dla działki nr 24/2 położonej w Kowalewie przeznaczonej do oddania w użyczenie

Wykaz

Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zamierza oddać w użyczenie na czas nieoznaczony zabudowaną nieruchomość położoną w Kowalewie przy ul. Dworcowej 15 oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka nr 24/2 ark. m.12, zapisaną w KW nr KZ1P/00033436/8  o pow. 0.0983 ha.

Zgodnie z uchwałą nr LXX/612/2023 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 29 czerwca 2023 r. w sprawie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleszew obszar obejmujący swym zasięgiem ww. działkę, położony jest w strefie istniejących i projektowanych terenów o dominującej funkcji mieszkaniowej z dopuszczeniem lokalizacji funkcji usługowej – symbol MU oraz częściowo pod drogę zbiorczą klasy Z.

Nieruchomość będzie oddana na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Muzeum Kolei Wąskotorowej w Pleszewie”.

Wykaz zamieszczono na stronie internetowej urzędu pod adresem: bip.pleszew.pl i pleszew.pl (zakładka biznes).

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego (Ratusz – pok. 302) lub pod nr tel. 62 7428 345.

Pleszew, dnia 24 lutego 2025 r.




Wykaz dla działek nr 2487, 2495, 2486 położonych w Pleszewie przeznaczonych do oddania w użyczenie

Wykaz

Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zamierza użyczyć na czas nieokreślony, następujące nieruchomości:

– część działki nr 2487 o pow. 0,2130 ha, zapisanej w KW nr KZ1P/00017841/2
– część działki nr 2495 o pow. 0,3600 ha, zapisanej w KW nr KZ1P/00017518/9
– część działki nr 2486 o pow. 0,0208 ha, zapisanej w KW nr KZ1P/00016946/1

wraz z częścią budynku do obsługi basenu o pow. 388,70 m2, a także budowlami: basenem kąpielowym otwartym oraz wigwamem.

W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleszew uchwalonym Uchwałą nr LXX/612/2023 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 29 czerwca 2023r. w/w działki położone są w terenach zieleni urządzonej – symbol ZP, oraz w terenach usług sportowo-rekreacyjnych z zabudową usługową – symbol US/U.

Nieruchomość zostanie oddana w użyczenie na rzecz SPORT Pleszew Sp. z o.o. na cele związane z realizacją zadania: „Rozbudowa i przebudowa basenów zewnętrznych wraz z terenami przyległymi”.

Wykaz zamieszczono na stronach urzędu pod adresem: bip.pleszew.pl i pleszew.pl (zakładka biznes).

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego ( Ratusz – pok. 302) lub pod nr tel. 62 7428 345.

Pleszew, dnia 24 lutego 2025 r.