Budapeszt Open

W dniach 11-12.09.2021 zawodnicy PKK Pleszew wzięli udział w 24 edycji Budapest Open, w których startowało ok 1300 zawodników z 34 państw.

Zdjecie przedstawia pleszewskich zawodników na podium

PKK Pleszew reprezentowało 5 karateków: Maja Kolanowska kumite U14 -42 kg, Jan Podolski kumite U14 -55 kg oraz U16 -57 kg, Julia Grzelak kumite U18 -48 kg, Michał Florczak kumite U18 -76 kg oraz Dawid Sobkowiak kumite U21 -84 kg i seniorzy -84 kg. 

Srebrny medal wywalczyła najmłodszej nasza reprezentantka Maja Kolanowska. 

W finale uległa nieznacznie przez wskazanie sędziowskie 3-2 zawodniczce z Ukrainy.

Michał Florczak zajął 5 miejsce ulegając w walce o brązowy medal zawodnikowi ze Słowacji. Julia Grzelak zajęła 7 miejsce.

Podziękowanie dla Piotra Godlewskiego i Tomasza Kolanowskiego za pomoc i opiekę nad zawodnikami PKK Pleszew w czasie wyjazdu na Budapest Open.

Trenerem PKK Pleszew jest Bartłomiej Sołtysiak.

Józef Sołtysiak




Punkt spisowy w Brzeziu

plakat punktu spisowego w Brzeziu




Klauzula informacyjna dla byłych pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Pleszew z siedzibą przy ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew, tel.: 62 742 83 00.

W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem mail: iod@pleszew.pl

Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze jakim jest realizacja obowiązków administratora jako pracodawcy w zakresie przechowywania dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, w szczególności na podstawie przepisów prawa pracy, w tym gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, jak również w związku z prowadzeniem spraw księgowych, podatkowych, bezpieczeństwa i higieny pracy.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa a podanie danych było wymogiem ustawowym.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące usługi w imieniu i na rzecz administratora.

Przysługuje Pani/Panu prawo  dostępu do swoich danych osobowych,  prawo ich sprostowania, a w określonych prawnie przypadkach również prawo do ograniczenia przetwarzania. Realizacja powyższych uprawnień musi być zgodna z przepisami prawa na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Pani/Pana i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.




Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w postępowaniach administracyjnych załatwianych milcząco

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Pleszew z siedzibą przy ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew, tel.: 62 742 83 00.

W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Administratora pod adresem mail: iod@pleszew.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia sprawy, a ich przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art.6 ust. 1 lit. e RODO) w tym załatwienia spraw milcząco na podstawie ustawy  Kodeks postępowania administracyjnego.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; w przypadku niepodania danych osobowych nie będą mogły zostać zrealizowane obowiązki wynikające z ustawy.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące usługi w imieniu i na rzecz administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, a po tym czasie przez okres  wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, a  w określonych prawnie przypadkach również prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do sprzeciwu do przetwarzania, przy czym przysługują one jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Realizacja powyższych uprawnień musi być zgodna z przepisami prawa na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych. Korzystanie z uprawnień przysługujących osobie, której dane dotyczą, realizowane jest w oparciu o zasady i przepisy Kodeks postępowania administracyjnego. Dostęp do akt postępowania czy sprostowania realizowany jest w oparciu o zasady KPA.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.




Klauzula informacyjna Miasta i Gminy Pleszew

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

Administratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Pleszew z siedzibą przy ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew, tel.: 62 742 83 00.

W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych  administratora pod adresem mail: iod@pleszew.pl, funkcję IOD pełni Pan Mariusz Szymczak.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu  wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) w szczególności realizacji zadań wynikających z ustawy o samorządzie gminnym i innych przepisów powszechnie obowiązujących, jakie mają zastosowanie dla jednostek samorządu terytorialnego, do wykonania umowy lub za zgodą osoby której dane dotyczą w zależności od rodzaju sprawy a także zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Panią/Pana zgoda.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Niekiedy natomiast ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania określonych czynności.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące usługi w imieniu i na rzecz administratora a także mogą być upublicznione w Biuletynie Informacji Publicznej Administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, a po tym czasie przez okres  wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, a w określonych prawnie przypadkach również prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych oraz prawo do sprzeciwu do przetwarzania, przy czym przysługują one jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Realizacja powyższych uprawnień musi być zgodna z przepisami prawa na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z obowiązującym prawem.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Pani/Pana i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.




Polityka cookies

Polityka cookies sporządzona została zgodnie z obowiązkami wynikającymi z nowelizacji Prawa Telekomunikacyjnego, które weszły w życie 22 marca 2013 roku. Obowiązki te podobnie są realizowane w całej Europie wskutek implementowania dyrektywy europejskiej.

Niniejsza polityka cookies dotyczy usług oferowanych w ramach strony https://www.pleszew.pl (Serwis).
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych https://www.pleszew.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator strony https://www.pleszew.pl

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
1. dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze typy plików cookies: sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies). Cookies sesyjne są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
1. niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
3. wydajnościowe pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
4. funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
5. reklamowe pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.




Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI NA STRONIE HTTPS://PLESZEW.PL/
1. PODSTAWY
1.1. Niniejszy dokument stanowi opis Polityki Prywatności zawartej na stronie internetowej pod adresem https://pleszew.pl/, której administratorem jest Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie przy ul. Rynek 1 (zwany dalej „UMiG”).
1.2. Celem Polityki jest określenie zasady, sposobu przetwarzania oraz wykorzystywania danych i informacji pochodzących od użytkowników strony internetowej, a także zawiera informacje dotyczące uprawnień osób fizycznych w odniesieniu do udostępnionych przez nich danych osobowych.
1.2. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki. Wchodząc na tę stronę lub korzystając z niej i przesyłając nam jakichkolwiek dane osobowe użytkownik akceptuje warunki niniejszej Polityki Prywatności.
1.3. Prosimy o zwrócenie uwagi, że opuszczając niniejszą stronę (np. przechodząc za pomocą linku na stronę znajdującą się w innej domenie), użytkownik przechodzi w obszar, gdzie nie obowiązuje niniejsza Polityka Prywatności. UMiG nie ponosi odpowiedzialności za zasady polityki prywatności obowiązujące na stronach obsługiwanych przez inne podmioty.

2. ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
UMiG jest administratorem danych osobowych podawanych przez użytkowników na stronie obsługiwanej przez UMiG. UMiG dokłada szczególnej staranności, aby wszelkie dane osobowe były przetwarzane zgodnie z celem, dla których zostały zebrane i wykorzystywane stosownie do zakresu udzielonych zezwoleń (zgód) oraz obszarów przetwarzania dozwolonych prawem.

3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
3.1. Każda osoba przekazująca UMiG dane osobowe za pośrednictwem formularzy zamieszczonych na stronie internetowej jest informowana o konkretnym celu w jakim dane te są przetwarzane oraz podstawie prawnej przetwarzania.
3.2. UMiG wykorzystuje dane osobowe wyłącznie we wskazanych celach. W szczególności:
a) w przypadku wyrażenia zgody na kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu kontaktu pracownika UMiG w związku z usługami UMiG.
b) w przypadku zainteresowania podjęciem pracy w UMiG.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane na podstawie udzielonej zgody będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia lub ustania celu dla jakiego dane zostały zgromadzone. Udzielona zgoda może być w każdym czasie cofnięta bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie dłużej jednak niż do upływu terminu, w którym UMiG może dochodzić roszczeń związanych z zawartą umową, chyba, że z ustawy o rachunkowości wynika dłuższy okres.

4. BEZPIECZEŃSTWO I PRZECHOWYWANIE INFORMACJI
4.1. UMiG zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym i organizacyjnym, mającym na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu oraz uszkodzeniu.
4.2. UMiG dokłada szczególnej staranności, żeby informacje osobowe były:
o zgodne z prawem, rzetelne i przejrzyste,
o zbierane w konkretnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
o adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
o prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
o przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla celów, w których dane te są przetwarzane;
o przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych;
o z zachowaniem zapewnienia realizacji praw osób, których dane dotyczą;
o nie transferowane bez odpowiedniej ochrony do krajów poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowych.

5. POZYSKIWANIE DANYCH
5.1. Gromadząc jakiekolwiek dane osobowe UMiG zapisuje skąd po raz pierwszy zostały one pozyskane.
5.2. Dane osobowe są pozyskiwane poprzez:
o formularze wypełniane online – informacje gromadzone są dzięki rozmaitym formularzom dostępnym na stronie internetowej, służącym do celów kontaktowych, zgłoszenia pytań, wyrażenia uwag;
o kontakt bez pośrednictwa sieci – na stronach internetowych UMiG znajdują się różne numery telefonów i faksów oraz adresy email, pod którymi można się z nami kontaktować;
o dane o ruchu oraz statystyki dotyczące częstości odwiedzin na stronach UMiG – prowadzony jest rejestr informacji na temat danych o ruchu, które są automatycznie rejestrowane przez nasz serwer, takich jak adres IP użytkownika, URL odwiedzane przed wizytą na naszej stronie, URL odwiedzane po wizycie na naszej stronie oraz odwiedzane strony. Gromadzone są również statystyki na temat ilości wejść na stronę oraz odsłon strony. UMiG nie jest w stanie bezpośrednio określić tożsamości użytkownika na podstawie danych o ruchu oraz statystyk dotyczących korzystania ze strony.
o podczas korzystania z zasobów stron internetowych zarządzanych przez UMiG – gromadzone są informacje o użytkownikach za pośrednictwem plików takich jak “cookies”. Cookies – małe pliki tekstowe przenoszone ze strony internetowej i przechowywane na twardym dysku komputera użytkownika używane dla dostosowania treści i usług do indywidualnych potrzeb oraz zainteresowań użytkowników serwisu UMiG. Pozwalają one stronie “zapamiętać” kim jesteś. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies, jednakże efektem takiej zmiany może być utrata możliwości korzystania ze strony UMiG. Szczegóły dotyczące użytkowania plików cookies określone zostały w „Polityce plików cookies”

6. PRAWA UŻYTKOWNIKA
6.1. UMiG respektuje przysługujące każdej osobie uprawnienia związane z przetwarzaniem jej danych osobowych. W szczególności każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
a) uzyskania informacji o przetwarzaniu jej danych osobowych,
b) prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, uzupełnienia i zmiany,
c) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do przenoszenia danych,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w usprawiedliwionych celach UMiG jako administratora danych, w tym marketingu bezpośredniego jego produktów i usług oraz profilowania, a także prawo do niepodlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
6.2. UMiG zastrzega, że w przypadku braku możliwości bezwzględnej identyfikacji osoby, na przykład w związku z zakresem podanych przez nią danych, może odmówić podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą informując o tym tą osobę, chyba że, osoba ta dostarczy dodatkowych informacji pozwalających ją zidentyfikować.
6.3. UMiG informuje, że nie ma on obowiązku usunięcia danych („prawa do bycia zapomnianym”) w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do:
a) korzystania z praw i wolności wypowiedzi i informacji,
b) wywiązania się z prawnego obowiązku przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa polskiego lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
c) celów archiwalnych w interesie publicznym, celów badań naukowych lub historycznych lub celów statystycznych,
d) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6.5. W razie wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania w celach marketingowych, profilowania lub wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych, sprzeciw jest uwzględniany. Administrator danych może jednak pozostawić w zbiorze dane identyfikujące osobę fizyczną wyłącznie w celu uniknięcia ponownego wykorzystania danych tej osoby w celach objętych sprzeciwem.
6.6. Użytkownik może skorzystać z prawa do informacji i dostępu do danych, nie częściej niż raz na 6 miesięcy. Na wniosek osoby, której dane dotyczą, administrator danych jest obowiązany, w terminie 30 dni, udzielić koniecznych informacji.

7. ZAKRES UDOSTĘPNIANIA DANYCH O UŻYTKOWNIKACH
UMiG oświadcza, że nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych do przetwarzania danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba, że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, albo też na żądanie uprawnionych na podstawie ustawy organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań lub działań związanych z bezpieczeństwem lub obronnością, dla określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, gdy jest to niezbędne do wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów UMiG.

8. ZMIANY DOTYCZĄCE POLITYKI PRYWATNOŚCI
Na zmiany w polityce ochrony prywatności UMiG mogą mieć wpływ zmiany w sferze ustawodawczej w zakresie ochrony danych osobowych, a także inne czynniki. O wszelkich zmianach klienci i użytkownicy zostaną bezzwłocznie poinformowani na stronie internetowej UMiG. W przypadku zmiany obowiązującej Polityki Prywatności wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.

9. PRAWO DO SKARGI
W każdym przypadku uznania, że jej prawa wynikające z przepisów prawa i niniejszej polityki prywatności są naruszane, osobie fizycznej przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.




Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto

Logotypy projektu

Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto

Nr projektu: RPWP.04.04.01-30-0036/16

Projekt realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Oś priorytetowa 4: Środowisko

Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego

Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu

Okres realizacji 2018-03-08 do 2019-11-30

Głównym celem projektu jest: poprawa oferty kulturalnej Domu Kultury w Pleszewie i inwestycja w lokalne zasoby w obszarze dziedzictwa kulturowego dla zachowania, ochrony promowania i rozwoju Miasta i Gminy Pleszew

Planowane efekty rzeczowe realizacji projektu:

Liczba zabytków nieruchomych objętych wsparciem – 1 szt.

Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami -1 szt.

Liczba instytucji kultury objętych wsparciem – 1szt.

Wartość projektu: 7 914 719,20zł.

Dofinansowanie z Funduszy Europejskich: 4 343 037,53 zł.

Na zdjęciu obiekt przed realizacją inwestycjiNa zdjęciu obiekt przed realizacją inwestycjiNa zdjęciu obiekt po realizacji inwestycjiNa zdjęciu obiekt po realizacji inwestycjiNa zdjęciu obiekt po realizacji inwestycjiNa zdjęciu obiekt po realizacji inwestycji




Przebudowa sali wiejskiej w Rokutowie

Zdjęcie przedstawia tablicę z informacją projktową

Budynek Sali Wiejskiej w Rokutowie przeszedł gruntowną termomodernizację – ocieplono ściany, wymieniono dach oraz okna i drzwi.  Wewnątrz wykonane zostały nowe ścianki działowe, podwieszane sufity i posadzki. Są także nowe instalacje: elektryczna, sanitarna, grzewcza, wentylacyjna i  wodociągowa. Ciekawostką jest zastosowanie innowacyjnej instalacji grzewczej zasilanej z rewersyjnej pompy ciepła, która umożliwia ogrzewanie i aktywne chłodzenie jednym urządzeniem. W porze zimowej pompa ciepła pracuje jako efektywne urządzenie grzewcze pobierające energię z dolnego źródła ciepła, ale dzięki odwróceniu procesu pompa ciepła staje się agregatem chłodniczym.

Zagospodarowany został także teren przy budynku sali. Wykonano dojścia i schody zewnętrzne oraz miejsca postojowe.

Koszt remontu to niemal 743 tys. zł, z czego 450 tys. to dotacja unijna z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020 na operację typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

Wykonawcą robót była firma ST INVEST Agnieszka Troińska z Wilkowyi, wyłoniona w drodze przetargu.

– Sala Wiejska w Rokutowie jest jedną z ostatnich w gminie Pleszew, która przechodziła gruntowny remont. Od wielu lat systematycznie odnawiamy budynki korzystając z pieniędzy zewnętrznych. Są to miejsca, gdzie integrują się mieszkańcy, gdzie odbywa się wiele przedsięwzięć i ważnych spotkań – mówi burmistrz Arkadiusz Ptak.

zdjęcie przedstawia obiekt po remonciezdjęcie przedstawia obiekt po remonciezdjęcie przedstawia obiekt po remonciezdjęcie przedstawia obiekt po remoncie




Rewitalizacja miasta Pleszewa

logotypy projektuRewitalizacja miasta Pleszewa

Nr projektu: RPWP.09.02.01-30-0017/17

Projekt realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego

Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych

Poddziałanie 9.2.1. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych

Okres realizacji 2017-08-08 do 2021-03-05

Zadania:

  1. Adaptacja budynku po dworcu PKP na potrzeby utworzenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Pleszew,
  2. Zagospodarowanie terenu przylegającego do dworca PKP w Pleszewie- przebudowa drogi wewnętrznej wraz z oświetleniem.

Głównym celem projektu jest: minimalizacja zjawisk kryzysowych zidentyfikowanych w LPR poprzez zagospodarowanie budynku i obszarów pokolejowych w Pleszewie w celu poprawy dostępu do społ-kult infrastruktury, poszerzenia dotychczasowej działalności biblioteki i PES wykraczających poza tradycyjne funkcje (np. dla seniorów i niepełnosprawnych) i możliwości realizacji projektów zintegrowanych.

Planowane efekty rzeczowe realizacji projektu:

Powierzchnia obszarów objętych rewitalizacją – 1,27 ha

Budynki publiczne lub komercyjne wybudowane lub wyremontowane na obszarach
miejskich – 1074,30 m2

Liczba wspartych obiektów infrastruktury zlokalizowanych na rewitalizowanych
obszarach – 1

Wartość projektu: 6 632 576,26 zł.

Dofinansowanie z Funduszy Europejskich: 5 343 445,06 zł.

Zdjęcie przedstawia stan po rewitalizacjiZdjęcie przedstawia stan po rewitalizacjiZdjęcie przedstawia stan po rewitalizacjiZdjęcie przedstawia stan przed rewitalizacjąZdjęcie przedstawia stan przed rewitalizacją




Projekt Grantowy Pn.: „Zdalna Szkoła – Wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej W Systemie Kształcenia Zdalnego”

logotypy projektuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 

Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu

Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach

Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wyposażenie 4 szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew w 37 laptopów niezbędnych do prowadzenia lekcji zdalnych, w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty, wprowadzonym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U2020.410 ze zmianami).

Okres realizacji: 28.04.2020 r. – 28.10.2020 r.

Obszar realizacji: Miasto i Gmina Pleszew

Grantobiorca:  Miasto i Gmina Pleszew
63-300 Pleszew, ul. Rynek 1

Biuro Projektu:
ul. Rynek 1
63-300 Pleszew
Godziny otwarcia:
poniedziałek – 7:30 – 16:30;
wtorek-czwartek – 7:30-15:30;
piątek – 7:30-14:30
email: sekretariat@pleszew.pl
tel: 62 74 28 310

Cel i uczestnicy projektu:

Projekt ma na celu ułatwić 35 uczniom i 2 nauczycielom ze szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew nauki zdalnej w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół
i placówek oświatowych wprowadzonym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID- 19. 

Planowane efekty:

Wyposażenie 4 szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew w sprzęt niezbędny do prowadzenia lekcji zdalnych. 

Wartość projektu:

Całkowita wartość projektu: 97.846,50 zł




Zdalna szkoła + w ramach europejskiej sieci edukacyjnej

logotypy projektu

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu

Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach

Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wyposażenie od 2 do 6 szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew w 43 laptopy niezbędne do prowadzenia lekcji zdalnych, w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty, wprowadzonym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U.2020.410 ze zmianami).

Okres realizacji: 21.05.2020 r. – 21.11.2020 r.

Obszar realizacji: Miasto i Gmina Pleszew

Grantobiorca: Miasto i Gmina Pleszew
63-300 Pleszew, ul. Rynek 1

Biuro Projektu:
ul. Rynek 1
63-300 Pleszew

Godziny otwarcia:
poniedziałek – 7:30 – 16:30;
wtorek-czwartek – 7:30-15:30;
piątek – 7:30-14:30

email: sekretariat@pleszew.pl

tel.: 62 74 28 310

Cel i uczestnicy projektu:

Projekt ma na celu ułatwić 43 uczniom (w tym 35 uczniom z rodzin wielodzietnych) ze szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew nauki zdalnej w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych wprowadzonym w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19.

Planowane efekty:

Wyposażenie od 2 do 6 szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew
w sprzęt niezbędny do prowadzenia lekcji zdalnych.

Wartość projektu:

Całkowita wartość projektu: 114.982,00 zł